Skocz do zawartości


- - - - -

Ośrodek Zdrowia ul Wojska Polskiego


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
37 odpowiedzi na ten temat

#21 lanki84

lanki84

    Nowicjusz

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 11 postów
  • Dołączył: 15 gru 2011

Napisany 16 grudzień 2011 - 13:39

mabe powiedział:

A ja przepisałem sie do REMEDIUM  i jestem bardzo zadowolony jest czysto   milo i nie ma problemow z rejestracja . A w tym ośrodku to czas zatrzymał sie  w 70 latach .

owszem zatrzymali się ale windę mają...  :razz:

#22 lanki84

lanki84

    Nowicjusz

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 11 postów
  • Dołączył: 15 gru 2011

Napisany 16 grudzień 2011 - 13:42

kula powiedział:

mabe powiedział:

wiec zachecam do REMEDIUM

taaaaak , dobrze,że jest jakaś konkurencja  :smile:  ale niestety tutaj się tworzą kolejki pod gabinetami  :sad:  co nie zaprzeczę ,że rejestracja jest sprawniejsza w obsłudze  :smile:


A dlaczego?? Bo tam garstka ludzi chodzi a nie takie tłumy jak na Wojska.... O 6 już przed przychodnią "chorzy" ludzie stoją!!!

#23 giemir

giemir

    Swojak

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 354 postów
  • Dołączył: 05 kwi 2007

Napisany 16 grudzień 2011 - 14:11

lanki84

W rejestracji jest przeważnie więcej Pań niż 3. Jeśli nie dają rady to od tego jest dyrekcja by poprawić ten stan rzeczy.

Po drugie: Jest tam jedna Pani pielęgniarka, która zarówno robi zastrzyki w zabiegowym jak i pracuje na rejestracji więc spokojnie można Panie przetasować gdzie potrzeba.

Po trzecie: Są dni zmasowanej ilości pacjentów w zabiegowym gdy przyjmuje naraz 2-3 specjalistów np kardiolog i alergolog. Wtedy pod gabinetem zabiegowym jest sajgon, bo jedna Pani robi badania EKG, testy alergiczne, odczulanie i zmienia opatrunki. Wystarczy w tym czasie zwiększyć obsługę gabinetu zabiegowego.

Po czwarte: Jeśli jest telefon w recepcji to należy go odebrać. Sam byłem świadkiem gdy stałem w kolejce do rejestracji, jedna Pani przyjmowała pacjentów, a dwie Panie stały i o weekendzie opowiadały.

po piąte: Mój lekarz rodzinny planuje odejście z tej przychodni właśnie za bałagan jaki panuje na rejestracji.

Po szóste: W zakładach pracy przerwa śniadaniowa to 15 minut, nie 30. A na rejestracji o godz 7:45 nie powinno być przerwy śniadaniowej skoro pracuje od 7:30.

Bardzo często jeden pacjent dzwoni non stop na rejestrację by się zarejestrować, ale skoro Panie nie podnoszą słuchawki dzwoni do skutku. Może zarejestrowanie 1-2 pacjentów telefonicznie, spowodowałoby mniej dźwięku telefonu w rejestracji?

Są lekarze, którzy przyjmują jak się przychodzi i czeka w kolejce, a są lekarze którzy wołają nazwiska i są lekarze, którzy wołają jak mają ułożone na dole kartoteki.

lanki84 powiedział:

To że dyrekcja nie widzi pewnych rzeczy to fakt, ale musieliby posiedzieć sami w rejestracji i wtedy by wiedzieli co zrobić aby usprawnić pracę, albo wystarczyło by posłuchać co te kobity z rejestracji mają do powiedzenia na ten temat i posiedzieć razem i pomyśleć co można zrobić by było lepiej...

Chyba byś się zapłakał/a gdyby zwolnili 2 osoby... To na te wizyty do specjalisty czekał/a byś 4 miesiące a nie tygodnie... Poza tym ten czas zależy też od umów i kontraktów z NFZem a nie od przychodni czy rejestratorek.

Ale to chyba nie problem pacjentów tylko organizacji pracy poszczególnych jednostek w tej przychodni??

Gdy byłem w zabiegowym zapytałem kulturalnie dlaczego Pani jest sama gdy tutaj tyle pacjentów. Usłyszałem, że w rejestracji są Panie rejestratorki, nie wszystkie sa pielęgniarkami. No to może trzeba zwolnić Panie rejestratorki, zatrudnić na ich miejsce Panie pielęgniarki i mieć większe pole manewru? Potrzebuję więcej ludzi po godzin 15:00 w zabiegowym? Jedna Pani z rejestracji, kiedy nie ma już wielu pacjentów idzie do zabiegowego i pomaga.... Wszystko kwestia spojrzenia na problem. U nas pieniądze z NFZ rozpływają się szybko, ale poprawy jakości usług nie widać.

#24 lanki84

lanki84

    Nowicjusz

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 11 postów
  • Dołączył: 15 gru 2011

Napisany 16 grudzień 2011 - 18:28

....

#25 trytytka

trytytka

    Pisarz

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 126 postów
  • Dołączył: 29 mar 2010

Napisany 17 grudzień 2011 - 08:42

giemir   MA ABSOLUTNĄ RACJĘ W TYM MOMENCIE:)
Nigdy nie zaczynaj rozmowy z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem!

#26 lanki84

lanki84

    Nowicjusz

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 11 postów
  • Dołączył: 15 gru 2011

Napisany 17 grudzień 2011 - 18:19

giemir powiedział:

lanki84

W rejestracji jest przeważnie więcej Pań niż 3. Jeśli nie dają rady to od tego jest dyrekcja by poprawić ten stan rzeczy.

Po drugie: Jest tam jedna Pani pielęgniarka, która zarówno robi zastrzyki w zabiegowym jak i pracuje na rejestracji więc spokojnie można Panie przetasować gdzie potrzeba.

Po trzecie: Są dni zmasowanej ilości pacjentów w zabiegowym gdy przyjmuje naraz 2-3 specjalistów np kardiolog i alergolog. Wtedy pod gabinetem zabiegowym jest sajgon, bo jedna Pani robi badania EKG, testy alergiczne, odczulanie i zmienia opatrunki. Wystarczy w tym czasie zwiększyć obsługę gabinetu zabiegowego.

Po czwarte: Jeśli jest telefon w recepcji to należy go odebrać. Sam byłem świadkiem gdy stałem w kolejce do rejestracji, jedna Pani przyjmowała pacjentów, a dwie Panie stały i o weekendzie opowiadały.

po piąte: Mój lekarz rodzinny planuje odejście z tej przychodni właśnie za bałagan jaki panuje na rejestracji.

Po szóste: W zakładach pracy przerwa śniadaniowa to 15 minut, nie 30. A na rejestracji o godz 7:45 nie powinno być przerwy śniadaniowej skoro pracuje od 7:30.

Bardzo często jeden pacjent dzwoni non stop na rejestrację by się zarejestrować, ale skoro Panie nie podnoszą słuchawki dzwoni do skutku. Może zarejestrowanie 1-2 pacjentów telefonicznie, spowodowałoby mniej dźwięku telefonu w rejestracji?

Są lekarze, którzy przyjmują jak się przychodzi i czeka w kolejce, a są lekarze którzy wołają nazwiska i są lekarze, którzy wołają jak mają ułożone na dole kartoteki.

lanki84 powiedział:

To że dyrekcja nie widzi pewnych rzeczy to fakt, ale musieliby posiedzieć sami w rejestracji i wtedy by wiedzieli co zrobić aby usprawnić pracę, albo wystarczyło by posłuchać co te kobity z rejestracji mają do powiedzenia na ten temat i posiedzieć razem i pomyśleć co można zrobić by było lepiej...

Chyba byś się zapłakał/a gdyby zwolnili 2 osoby... To na te wizyty do specjalisty czekał/a byś 4 miesiące a nie tygodnie... Poza tym ten czas zależy też od umów i kontraktów z NFZem a nie od przychodni czy rejestratorek.

Ale to chyba nie problem pacjentów tylko organizacji pracy poszczególnych jednostek w tej przychodni??

Gdy byłem w zabiegowym zapytałem kulturalnie dlaczego Pani jest sama gdy tutaj tyle pacjentów. Usłyszałem, że w rejestracji są Panie rejestratorki, nie wszystkie sa pielęgniarkami. No to może trzeba zwolnić Panie rejestratorki, zatrudnić na ich miejsce Panie pielęgniarki i mieć większe pole manewru? Potrzebuję więcej ludzi po godzin 15:00 w zabiegowym? Jedna Pani z rejestracji, kiedy nie ma już wielu pacjentów idzie do zabiegowego i pomaga.... Wszystko kwestia spojrzenia na problem. U nas pieniądze z NFZ rozpływają się szybko, ale poprawy jakości usług nie widać.

ad 1, 6 No dobra, masz tez rację. Ale co do przerwy to chyba nie zrobią jej o 7:45 tylko np o 12?
ad 2 Mogłaby też pani pielęgniarka siedzieć w zabiegowym i robić swoje a leźć do rejestracji i nadgorliwie pokazywać że pomaga... Chyba lepiej żeby w zabiegowym siedziała?? No jasne dobrze by było przetasować panie żeby każda robiła to po co ją zatrudnili... Rejestratorki rejestrują a pielęgniarki do zabiegowego czy gdzie tam trzeba.
ad 3 jw
ad 4 nie mogę co do tego się wypowiadać bo nie widziałem...
ad 5 to niech odchodzi... ciekawe gdzie pójdzie robić?? do Remedium...
Co do telefonow to juz pisalem... Centrale z powrotem zrobic i gitara!
Lekarze maja prawo przyjmowac jak chca...
Zwolnij rejestratorki i zatrudnij pielegniarki ale juz zaplacic im bedzie trzeba wiecej...
A co do NFZu to nie ma co gadac... Szkoda slow...

#27 trytytka

trytytka

    Pisarz

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 126 postów
  • Dołączył: 29 mar 2010

Napisany 17 grudzień 2011 - 21:23

lanki84 co  ty tak bronisz  ten ośrodek zdrowia?   boisz  sie o pracę ?
Nigdy nie zaczynaj rozmowy z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem!

#28 Myszor_PCE

Myszor_PCE

    Swojak

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 648 postów
  • Dołączył: 18 cze 2007
  • LocationPyskowice

Napisany 17 grudzień 2011 - 23:47

Skoro tak narzekamy na ośrodek zdrowia przy Wojska Polskiego to aż strach założyć temat o naszym Pyskowickim szpitalu  :mrgreen:
P.Y.S.K.O.W.I.C.E

#29 giemir

giemir

    Swojak

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 354 postów
  • Dołączył: 05 kwi 2007

Napisany 18 grudzień 2011 - 12:13

lanki84 powiedział:

ad 1, 6 No dobra, masz tez rację. Ale co do przerwy to chyba nie zrobią jej o 7:45 tylko np o 12?
ad 2 Mogłaby też pani pielęgniarka siedzieć w zabiegowym i robić swoje a leźć do rejestracji i nadgorliwie pokazywać że pomaga... Chyba lepiej żeby w zabiegowym siedziała?? No jasne dobrze by było przetasować panie żeby każda robiła to po co ją zatrudnili... Rejestratorki rejestrują a pielęgniarki do zabiegowego czy gdzie tam trzeba.
ad 3 jw
ad 4 nie mogę co do tego się wypowiadać bo nie widziałem...
ad 5 to niech odchodzi... ciekawe gdzie pójdzie robić?? do Remedium...
Co do telefonow to juz pisalem... Centrale z powrotem zrobic i gitara!
Lekarze maja prawo przyjmowac jak chca...
Zwolnij rejestratorki i zatrudnij pielegniarki ale juz zaplacic im bedzie trzeba wiecej...
A co do NFZu to nie ma co gadac... Szkoda slow...

Jakoś Remedium dzięki NFZ i dobrej organizacji potrafi funkcjonować nawet z zyskiem. Więc pokazuje to, że konieczne jest prawidłowe zarządzanie, stosowne umowy. N Wojska Polskiego np Kardiolog i alergolog przyjmuje w godzinach 14:00-16:00. Kto pracujący od 8:00-16:00 jest w stanie iść na badania? Kto podpisuje takie godziny pracy? Matka czy Ojciec muszą brać wolne by iść z dzieckiem na odczulanie co parę tygodni. To jest jakieś nieporozumienie.

Cytuj

Skoro tak narzekamy na ośrodek zdrowia przy Wojska Polskiego to aż strach założyć temat o naszym Pyskowickim szpitalu  
_________________

Cieszmy się tym, że go w ogóle mamy, patrząc na to co dzieje się w Knurowskim szpitalu, który to rywalizował z naszym o zamknięcie jednego z nich..... tam już zupełnie jak to mówił Kononowicz: Nie ma nic.... Pielęgniarki i lekarze poobniżali sobie pensje by ratować ten szpital przed totalnym zamknięciem

#30 lanki84

lanki84

    Nowicjusz

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 11 postów
  • Dołączył: 15 gru 2011

Napisany 18 grudzień 2011 - 12:36

mabe powiedział:

lanki84 co  ty tak bronisz  ten ośrodek zdrowia?   boisz  sie o pracę ?

A Ty z natury jesteś pesymistą?? Czy tylko narzekać lubisz??
Nie, nie boję się o prace, bo jej nie mam... A może i bronię, choć bardziej chcę ludziom uświadomić pewne rzeczy. Tam pracują ludzie nie maszyny... Poza tym tyle lat już stoi ta buda że chyba należy im się żeby choć jedna osoba stanęła po ich stronie??... Wszyscy tylko ciągle narzekają... Ale chodzą tam dalej? To chyba jednak tak źle nie jest??

#31 Sonka

Sonka

    EXPERT FORUM

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1747 postów
  • Dołączył: 01 wrz 2006
  • LocationPyskowice

Napisany 18 grudzień 2011 - 12:40

Zdecydowanie jest źle jeśli chodzi o organizacje pracy. Co nie zmienia faktu, że niektórzy lekarze są tam dobrzy i dlatego tam też chodzimy.
...

#32 lanki84

lanki84

    Nowicjusz

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 11 postów
  • Dołączył: 15 gru 2011

Napisany 18 grudzień 2011 - 12:41

Jakoś Remedium dzięki NFZ i dobrej organizacji potrafi funkcjonować nawet z zyskiem. Więc pokazuje to, że konieczne jest prawidłowe zarządzanie, stosowne umowy. N Wojska Polskiego np Kardiolog i alergolog przyjmuje w godzinach 14:00-16:00. Kto pracujący od 8:00-16:00 jest w stanie iść na badania? Kto podpisuje takie godziny pracy? Matka czy Ojciec muszą brać wolne by iść z dzieckiem na odczulanie co parę tygodni. To jest jakieś nieporozumienie.

Tu się zgadzam w 100%.
ps ale to już chyba sprawa dyrekcji...

A szpital jak dla mnie jest ok i powinni go bronić przed zamknięciem "jak lwy"!
Np. na porodówce jest super! Żona rodziła i była bardzo zadowolona :mrgreen: Fakt że inne oddziały trzeba trochę podreperować. Ale na to trzeba kasy...

#33 trytytka

trytytka

    Pisarz

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 126 postów
  • Dołączył: 29 mar 2010

Napisany 18 grudzień 2011 - 20:04

Myszor_PCE powiedział:

Skoro tak narzekamy na ośrodek zdrowia przy Wojska Polskiego to aż strach założyć temat o naszym Pyskowickim szpitalu  :mrgreen:

I tu sie mylisz!! piszesz  o rzeczach  o których  nie masz pojecia! Co chcesz od szpitala ? Jestem czesto gościem tej placówki i nie dam  złego słowa  powiedzieć!!! prosze  powiedz  mi  co masz do szpitala?
Nigdy nie zaczynaj rozmowy z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem!

#34 giemir

giemir

    Swojak

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 354 postów
  • Dołączył: 05 kwi 2007

Napisany 18 grudzień 2011 - 20:34

lanki84 powiedział:

mabe powiedział:

lanki84 co  ty tak bronisz  ten ośrodek zdrowia?   boisz  sie o pracę ?

A Ty z natury jesteś pesymistą?? Czy tylko narzekać lubisz??
Nie, nie boję się o prace, bo jej nie mam... A może i bronię, choć bardziej chcę ludziom uświadomić pewne rzeczy. Tam pracują ludzie nie maszyny... Poza tym tyle lat już stoi ta buda że chyba należy im się żeby choć jedna osoba stanęła po ich stronie??... Wszyscy tylko ciągle narzekają... Ale chodzą tam dalej? To chyba jednak tak źle nie jest??

Co to za argument??? Jeśli budynek stoi 30 lat to należy się ludziom źle wykonującym pracę ochrona? Tam czas na rejestracji zatrzymał się właśnie na 30 lat temu. Czyli wyznajemy zasadę, że nie pacjent się w tym wszystkim liczy na 1-ym miejscu. A nie tędy droga. Jeśli coś funkcjonuje źle to trzeba to poprawić, a nie brnąć dalej w błoto bo się można utopić. Myslę, że stoisz po stronie mamy, która tam pracuje i ktoś odważył się wytknąć błędy tam panujące. Przy właściwej organizacji pracy ze strony p dyrektor można to zrobić bardzoooo szybko...

#35 Myszor_PCE

Myszor_PCE

    Swojak

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 648 postów
  • Dołączył: 18 cze 2007
  • LocationPyskowice

Napisany 19 grudzień 2011 - 20:06

mabe powiedział:

Myszor_PCE powiedział:

Skoro tak narzekamy na ośrodek zdrowia przy Wojska Polskiego to aż strach założyć temat o naszym Pyskowickim szpitalu  :mrgreen:

I tu sie mylisz!! piszesz  o rzeczach  o których  nie masz pojecia! Co chcesz od szpitala ? Jestem czesto gościem tej placówki i nie dam  złego słowa  powiedzieć!!! prosze  powiedz  mi  co masz do szpitala?
I po co się tak gorączkujesz zza monitora? Lankiemu wytykasz, że broni ośrodka przy Wojska Polskiego a chwilę później krzyczysz przez kabel.
Mam wyrobione zdanie o tym szpitalu i nie zmienię go. Wystarczy porozmawiać z mieszkańcami, którzy odwiedzili szpital w Toszku czy w Gliwicach, wtedy się ma porównanie.
Prócz porodówki reszta oddziałów jest w opłakanym stanie. Droga i dojazd do szpitala ''Super'' a toalety na wielu oddziałach pamiętają czasy Gierka.
P.Y.S.K.O.W.I.C.E

#36 lanki84

lanki84

    Nowicjusz

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 11 postów
  • Dołączył: 15 gru 2011

Napisany 21 grudzień 2011 - 16:34

Człowieku, po prostu nie lubię takiej gadki i nie bronie nikogo, tylko mówię by popatrzeć na to też z innej strony... Ale widzę że nie masz co robić... Ja już powiedziałem co  myślę na ten temat i na tym zakończę tę dyskusję. Sam jestem pacjentem nie jeden raz i nie uważam że się pacjenci nie liczą... Bo w końcu to dla nich ta przychodnia jest! To Wesołych Świąt:)

#37 mkowalek

mkowalek

    Pisarz

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 111 postów
  • Dołączył: 05 maj 2006
  • LocationPyskowice

Napisany 30 grudzień 2011 - 12:56

niestety , ale też ponarzekam na ten ośrodek  :cry: brak zrozumienia i dobrej woli ze strony biurokratycznej jest aż żenujący. Sprawa poszła o  wystawienie  rachunku, oczywiście za okazaniem paragonu. Paragon okazałem rachunku nie dostałem  :???: powód niby dość wytłumaczalny - paragon jest z pazdziernika gdy się zapisywałem , lecz jeszcze nie korzystałem z usług ,bo najbliższy termin był na listopad. gdy poprosiłem wtedy o rachunek to poinformowano mnie o tym ,że rachunek wystawiają w biurze / było po 16 biuro nieczynne ,co mnie nie dziwi. Zostawić danych nie mogłem , aby przekazano na drugi dzień  - jak się okazało teraz, to mogłem zostawić na rejestracji , ale oki. Do czego zmierzam  :!:  :!: jesteśmy ludźmi ,i błędy ,czy nawet niewiedza ( moja w tym przypadku ) zdążają się , ale irytuje mnie brak dobrej woli ze strony pani , aby rozwiązać ten MÓJ problem w sposób satysfakcjonujący obie strony. Wszakże ja płaciłem za tą usługę, i to nie małe pieniądze :shock:  podsumowując - mam wrażenie ,że co niektórzy mają rację porównując podejście personelu do klienta z lat przeszłych, i to nie tylko w recepcji , ale i na wyższym szczeblu. Nadmienię tylko ,że w innym ośrodku zdrowia miałem większy problem z kilkoma paragonami i zostało to pomyślnie dla mnie rozwiązane choć nie bezdyskusyjnie  :neutral:

#38 ttr

ttr

    Vip Pyskowicki

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1416 postów
  • Dołączył: 15 cze 2006
  • LocationSafeBinaryLand

Napisany 02 styczeń 2012 - 18:33

Myszor_PCE, mabe,
O szpitalu to tu viewtopic.php?t=1281 od juz dawana.

W tym temacie mowimy o "przychodni na WP" (potoczna nazwa - nie wiem jaka jest formalna / oficialna).
~/ ):( galeria ):( blog ):( FB
"...sometimes the sound of goodbye is louder than any drum beat..."




0 użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników